Букачівська територіальна громада

Івано-Франківська область

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

Дата: 20.01.2022 11:37
Кількість переглядів: 186

Фото без опису

Порядок отримання матеріального забезпечення. За підсумками 2021 року 3901 українець звернувся до Фонду соціального страхування України за допомогами по тимчасовій непрацездатності в разі лікування захворювань, травм, догляду за хворими рідними, проходження самоізоляції від COVID-19 тощо. Порядок отримання матеріального забезпечення від Фонду: 1. Про створений е-лікарняний працівнику необхідно повідомити свого роботодавця будь-яким зручним обом способом (наприклад, телефоном). Якщо застрахованій особі видали паперовий листок непрацездатності, його потрібно передати до уповноваженої особи на підприємстві (кадровика, табельника або бухгалтера). Це необхідно зробити не пізніше ніж упродовж 12 місяців після отримання лікарняного листка. Детальніше про алгоритм дій працівника, якому відкрили е-лікарняний: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977654 Можливі помилки при формуванні е-лікарняних і їх вирішення: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/978101 2. Е-лікарняний або паперовий листок передають на розгляд Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення). Електронний документ роздруковувати не обов’язково. Строк розгляду документів і прийняття рішення - 10 календарних днів з дати видачі е-лікарняного (датою видачі вважається восьмий день після дати закриття е-лікарняного, а для лікарняних по вагітності та пологах - восьмий день з дати відкриття). А для паперових лікарняних - 10 календарних днів після отримання листка непрацездатності від працівника.3. Бухгалтерія страхувальника розраховує суму матеріального забезпечення та оформляє заяву-розрахунок для отримання фінансування від Фонду. Страхувальник подає заяву-розрахунок до Фонду упродовж не більш ніж 5 робочих днів. Ми радимо подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення (зверніть увагу, заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс на вебпорталі Пенсійного фонду, наразі він не має функціональної реалізації). Як роботодавцю подати заяву-розрахунок за е-лікарняним: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/977997 Як подати заяву-розрахунок, якщо в е-лікарняному є незначні помилки в ПІБ: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979565 Як подати заяву-розрахунок роботодавцю за сумісництвом: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/979548 4. Саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування допомоги. Аби слідкувати за станом фінансування онлайн, працівники мають дізнатись точну дату прийняття до фінансування заяви-розрахунку за своїм лікарняним. Це можна зробити безпосередньо в роботодавця, або у відділенні Фонду, де його зареєстровано. Контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493 (необхідно назвати свій ідентифікаційний код). 5. Знаючи дату отримання Фондом заяви-розрахунку, працівники можуть слідкувати за станом фінансування свого лікарняного листка в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund. л 6. Інформація щодо стану фінансування оновлюється в телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Після здійснення фінансування знадобиться декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця - ця інформація відобразиться за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів. 7. Роботодавець виплачує допомогу застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після надходження коштів від Фонду.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Результати опитування

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь