Як повернути товар належної якості під час локдауну
Споживачі, які придбали або отримали у подарунок непродовольчі товари, мають право обміняти або повернути їх протягом 14 днів відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Але як бути, коли товар було придбано до 8 січня 2021 р. і він з певних причин не підійшов, а суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного обслуговування населення, припинили приймання відвідувачів до 24 січня 2021 року?
На жаль законодавець прямо не врегулював дане питання. Однак, споживачу потрібно підтвердити будь-яким способом звернення до суб’єкта господарювання з вимогою обміну товару чи повернення за нього коштів в термін 14 днів з дня купівлі. Тож Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській
області рекомендує споживачу: - першочергово повідомити суб’єкта господарювання письмово про
задоволення вимог, шляхом направлення вимоги поштою (рекомендованим листом) або за допомогою електронних засобів зв’язку;
- після закінчення локдауну, коли всі магазини будуть відкриті, варто звернутись напряму до суб’єкту господарювання для задоволення вимоги з обміну та повернення товару;
- якщо заявлені вимоги не будуть задоволені, тоді споживач може звернутись до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області з відповідною заявою.
Додатково нагадуємо споживачам: в Головному управлінні на базі районних, міських управлінь, відділів працюють консультаційні центри, де можна отримати інформацію з питань дотримання законодавства у сфері захисту
споживачів.
Адреси та контактні телефони – за посиланням https://vetif.gov.ua/struktura/holovne-upravlinnia.html#.YALGz14zbIU
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)