Фонд рекомендує працювати дистанційно.
З метою протидії поширенню коронавіросної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 Фонд соціального страхування України наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Для подання до Фонду соціального страхування електроних документів, а саме: заяв-розрахунків, на підставі яких Фонд фінансує матеріальне забезпечення, повідомлення про виплату коштів, а також щоквартальний звіт по заборгованості у електронному вигляді мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір.
Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.
Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними, зокрема, і по ізоляції від COVID-19 ), допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.
Начальник відділення Пульгай-Салига І.М.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)